čtvrtek 20. listopadu 2008

Spousta černých čar.

A já nevím, co znamenají.

(http://www.youtube.com/watch?v=DzDpHQK4bcw)

Vybarvila bych tvůj svět, ale ty mě nenecháš to udělat. Nebo možná jen nevím, jak. Lentilkami ne. A - možná to nevíš ani ty... asi ne. Možná jsi zapomněl, pro veškerou touhu vybarvit světy těm okolo sebe...
A možná se jen moc snažím.

Je to chlad, kdo teď panuje. A trochu se usmívá, když omotává lidi pohledem... a oni se mu poddávají. A nebudu to já, kdo jim vysvětlí, kudy ven.
I když bych si tolik přála... tolik, že tomu věnuji poslední myšlenku před spánkem a první po probuzení. A přání z řasy.
Ne, asi to nebudu já.

Drazí, já se ztrácím...

Nemám tušení, jestli věci, co říkám, mám říkat a věci co dělám, mám dělat... Věci, při kterých se mi klepou ruce.

A mám dneska strach. Studený jako vítr, který ráno donutil listy divoce tančit...
Bojím se o člověka, který si pamatuje, bojím se o člověka, který v sobě má něco z deště a o člověka, který mne snad nikdy neoslovil jménem a přesto... no, právě. A přesto.
Tak o tyhle tři hlavně.


A pak ... taky trochu o sebe. A o svůj svět.

A nerozumím, nechápu a nedokážu pojmenovat věci okolo sebe. Klepou se mi ruce.. a rty.. a srdce. A neumím se rozhodnout, co je nejlepší. A nevyznám se lidských očích. Ani slovech. A toužím jim pomoci objetím a sama jedno potřebuji, jako jedinou zbraň proti Chladu.

Ale to nic. Vždyť víte.. každému je někdy smutno.

To nic.

"Dobře, tak ne, není to bledě modrá, když se takhle podíváš k nebi..."

2 komentáře:

  1. Někdy i když bys chtěla vybarvit svět jen pár lidem kolem sebe, nejde to.
    Posílám virtuální objetí, které sice nezahřeje, ale snad aspoň potěší..
    Chlad panuje a zamotává nás do sebe, ale ještě není všem dnům konec. A i z chladných zimních dní se dají udělat ty barevné. A ono to zase půjde. Zase to bude o maličký úhel jiné a potom, potom pomůžou lentilky.
    Nebudu psát neboj, budu psát jen, že věřím, že se to zase dá do pořádku.
    Krásnou dobrou noc, Makičko..

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší čas pro virtuální objetí
    (jak ostatně píše i Illavnal, čehož jsem si všimla o něco později :)).

    Víš, já si myslím, že existuje člověk, který by tě nejraději objímal donekonečna. Věřím tomu, že takový člověk existuje pro každého z nás. I když je to asi jen chabá útěcha... špatnou náladou si holt každý občas projde a většinou se z toho musí vysekat sám. I když starost a zájem ostatních určitě potěší.
    Udělej si nějakou radost, třeba sněz naráz celou sklenici zavařených meruněk, nebo si pusť oblíbenou hudbu a vytancuj se z té nálady. Ono to fakt pomáhá :) A měj se hezky, Maki.

    OdpovědětVymazat