pátek 31. října 2008

Poprvé...

...se bum-bác nechala zlákat k něčemu tohoto typu.

A to asi hlavně kvůli zvědavosti, protože Jenn jí několikrát uvedla ve svých odpovědích (což mne těší), tak.. to prostě nešlo se nedozvědět, o co šlo :-)

Takže, zde je třicet odpovědí na otázky, které vám ráda pošlu, když mi tu necháte adresu. A když na ně potom též odpovíte, samosebou.

(snažila jsem se vybírat členy blogo-rodiny, abyste z toho taky něco měli, ale někdy to nešlo... (a někdy se mi holt nepovedlo odpovědět vůbec)..nicméně, někteří z vás asi budou vědět o koho jde i u případů mimo blogo-svět)

1. Honzík
2. Linda
3. není
4. Hanička
5. Kája
6. Petr
7. Ashuleii.
8. ehm? :-)
9. Když nepočítám ty, se kterými se mi to už podařilo.. Lůca. A myslim, že klidně i taková Ashu :-)
A vlastně spousta dalších, asi většina z vás :)
10. Hanička (no, vlastně, ještě aby ne, když se teď zabývá tím, čím se zabývá :-))
11. Dalarius.
12. Ashuleii.
13. To... nevím.
14. Těžko říct, tohle.. nějak nedovedu :-) (fakt jsem se snažila na to přijít, asi na to nemám.. voko)
15. Petr.. ten by z toho, myslím, dovedl udělat ještě větší legraci
16. Můj nevlastní děda.
17. Zdeňka. A proto jí mám tak ráda :-)
18. Káťa.
19. Lill.
20. Honzík.
21. Příliš mnoho lidí, než abych vybrala jednoho. Určitě ale většině z vás, co to čtete.
22. Zdeňka
23. To asi o nikom.
24. Asi tak uplně nechápu?
25. Káťa.
26. Těžko říct.
27. Phoenix.
28. Kohokoli, kdo mi vysvětlí, co znamená to poslední slovo :)) (teď vlastně vůbec nevím, co jsem odpověděla)
29. Hahá, hahá.
30. Většinou je vedle vás ještě někdo :-) někdy víc lidí.

4 komentáře:

  1. Jéé! Jéé! :) Jéé! :)
    Krásné odpovědi. :) Já bych nedokázala vybrat jednoho člověka, napsala jsem jich víc a přesto mám vtíravý pocit, že v některých kolonkách mělo být dvakrát tolik lidí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi z těch odpovědí mam radost, ale stejnak bych radši, kdybych znala i otázky, drahá Markétko!:)

    A doufám, že si pěkně užíváš víkendu, venku je dneska přenádherně, člověka to tam uplně táhne.. Asi si vemu nějaký to učivo na lavičku, zabalim se do deky a bude to fajn:)

    Měj se krásně, mam tě moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. redberry@seznam.cz
    Ashu by prosila ten seznam s otázkama:)

    OdpovědětVymazat