středa 20. února 2008

Pár...

...maličkostí, které mě dnes přiměly poskakovat a usmívat se...

Sněženky! Vím, že už nějakou dobu rostou, ale stejně mne dnes ráno oslnila ta jejich čistá, něžná, křehká a čerstvá krása. Tak jsem je pohladila a zazpívala jim...

Slunce! Drazí, já šla ve svetru! Žádný klobouček, šála, rukavice, bunda...a to vám byla krása. Sluníčko je zázrak, nejzázrakovitější ze zázraků, miluji ho.

Moucha! Otevřela jsem okno (porušení školního řádu, my mezi třinácti a dvaceti lety s okny, prosím, manipulovat nesmíme. Mlééé.) a seděla tam. Zvenku na parapetu...a byla živá! A pak odlétla....no a nikdo nesdílel mé nadšení. Ale co.

Tulipán! Kamarádka mne pozvala na tulipán, za dvanáct korun, ale vlastně jsem se na něj pozvala sama, protože jí to musím vrátit. Každopádně ho mám. A má jméno...a to bych asi neměla rozmazávat.

A zkrátka...jaro. A já se smála. Skákala. A stejně jsem věděla, že to přejde....a přešlo. I když ne uplně. Ale bylo to krásný.

Já snad i zářila. Je to prostý. Radost je prostá. A nádherná a cenná.
Těším se na neděli.

5 komentářů:

  1. To je krásný.. prostě krásný :) Ten článek mi vykouzlil úsměv na tváři a pohladil mi duši :)
    Víc takových dní! A taky, aby to vydrželo dýl..
    Užij si neděli! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaro je i tu u nás, i se sluníčkem a poskakováním, dokonce i se dvěma Sluníčkama:)) A v neděli jaro propukne v plný květ, věřím tomu...tak se z Drobností raduj, ona je to krása vidět zářit člověka a rozzáří to i ostatní, tudíž, záslužná to činnost Makulí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju jaro! Po každé dlouhé zimě, přijde nový nával optimismu a všechno je nádherné. Taky už asi vytáhnu svetr. Nebo lehkou bundu :) A kytičky rostou... a poletující otravy začínají otravovat! Nádhera...

    OdpovědětVymazat
  4. Joo, sněženky, rostou nám na zahradě. Vždycky když je vidím, tak je mi smutno. Jsou povadlé, ale drží se. A já se tak těšila na jaro. Teď už skoro je jaro a všechno, na co jsem se těšila je zapomenuto a zapovězeno. Ale alespoň, že je hezky!

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych vlastně i přes to, že mám ráda zimu, taky chtěla, aby už bylo jaro, ale jaksi mě zaráží, že je teprve konec února... I když dneska se o ,,zimě'' už moc mluvit nedá.

    OdpovědětVymazat